Jak sprawdzić intencje faceta?

Nigdy nie masz pewności na czym zależy mężczyźnie. Czy jego celem jest miłość i z tego powodu chciałby Cię nosić na rękach, czy może na rękach najchętniej zaniósłby Cię do łóżka. Zakładając, że chłopak Ci się podoba, to z pewnością tracisz nieco głowę. Wystarczy jednak powiedzieć:

"Słuchaj, zostańmy lepiej przyjaciółmi"

Jeżeli jest w Tobie rzeczywiście zakochany, to bardzo go to zaboli, ale się zgodzi. Potem umawiajcie się, spotykajcie, chodźcie na imprezy. Jeżeli jednak przestaniesz go interesować, a na wspólne przechadzki nie będzie miał czasu, to znaczy, że jedynym jego celem był Twój tyłek. Kopnij go więc w jego tyłek nawet wtedy, gdy miałoby to boleć Ciebie. Z tej mąki nie będzie chleba, a więc po co w ogóle zabierać się do pieczenia.

To jest niezawodny sposób, aby sprawdzić, że chłopakowi na Tobie zależy czy nie zależy, ale...

Idąc z nim na imprezę masz okazję przyjrzeć się mu dokładniej. Na przykład czy bajeruje inne dziewczyny czy może wprost przeciwnie i nie odstępuje Cię na krok. Idąc z nim na spacer, dowiesz się czy masz o czym z nim rozmawiać. Robiąc wspólne zakupy w galerii handlowej przekonasz się czy ma do Ciebie cierpliwość.

Uważaj! Męska cierpliwość ma swoje granice

Jeżeli sprawdził się jako Twój przyjaciel, to powinien sprawdzić się jako Twój facet. Nie przeciągaj jednak struny, bo może pęknąć. Zbyt długa przyjaźń może się skończyć tym, że straci cierpliwość i choć wciąż będzie Twoim przyjacielem, to znajdzie sobie dziewczynę.

Jak mu powiedzieć, że powinniście przejść na wyższy etap znajomości?

Nie mów mu! Po prostu go pocałuj. On już będzie wiedział.

UWAGA! Wytrawny i zaprawiony w damsko-męskich bojach koleś może nie dać się nabrać na "zostańmy przyjaciółmi". Jednak takich jest bardzo mało. Niewielkie ryzyko na trafienie na takiego kogoś jednak istnieje

Oddany Wam w sieci - Marek

Dziękuję, że przeczytałaś moje wynurzenia do samego końca. Wykazałaś się cierpliwością, wyrozyumiałością a przy niektórych wpisach zapewne także dużą odpornością nerwową.

Jeśli chciałabyś, abym napisał tekst na temat z którym masz problem lub każdy inny, który Cię interesuje - napisz do mnie na adres wielkieoko@wielkie-oko.pl.

Chcesz wiedzieć co myślą faceci? Wróć do strony głównej i czytaj inne artykuły pisane z męskiego punktu widzenia Blog dla kobiet

Wrzesień 27, 2018

Dodaj komentarz